Fredan.

2009-08-10 20:05:11 ♥ Vardagsliv

Kanske ni vill veta hur det gick i fredags?

Första utgången för mej (sen c kom imagen) och första gången med barnvakt till Chloe.

Jag kände mej inte alls speciellt nervös eller orolig inför att lämna iväg henne.
Hon var ju hos sin mormor som hon är ruskigt förtjust i och dom träffas ju flera gånger i veckan och vi bor ju grannar ;). Så nej inte alls konstigt kändes det.

Det var roligt att göra sig iordning och fixa sig snygg. Hade äntligen fått till håret så pass att det gick att gå ut, nu är det bara en smula gult fortfarande.
Men kände att jag hade fixat mej lite väl mycket med löshår, vit(!)klänning och latexleggings.
Allt åkte av innan och det vart korthår, mina kära svarta klänning och vanliga leggings.
Jag kände mej för snygg och party för att vara mamma haha.

Alkoholen tog väl inte riktigt ordentligt, tur var väl det ändå ;). och tiden gick superfort.
Var en helt okej kväll, trevligast var det innan hos vännen Elina med tjejerna. Var knappt några roliga människor ute, så nja jag hade kunnat vart utan haha. 2/5 i betyg!

Chloe hade det gått helt okej för, vaknat typ varje timme och strejkat lite. Men inte alls arger och ledsen, bara glad som vanligt. Supersmile ständigt :)

Men ååh vad jag saknade henne på natten när vi skulle sova, och sen vakna upp och hon inte var hemma.
Åhhh. JAg kan säga som så att jag rusade upp när jag vaknade och sprang iväg för att pussa på min prinsessa.




Kommentarer
2009-08-12 12:13:31

fint att du hade det trevligt! var du på eldfestlördan/söndan med?



himla söt klädsel chloé har på kortet. inte lika söt som hon själv givetvis... :)

2009-08-12 15:33:35 http://happilyeverafter.se

hihi förstår att det måste känts ordentligt ovant att vara ute "som förr i tiden"... men det är nog nytigt för både föräldrar och barn att få sakna lite =)



kram!

Fru Evelina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: