Tomt.

2009-08-02 18:28:12 ♥ Vardagsliv

Kommer vara lite tom här hemma nu en vecka, förberedelserna inför Eldfesten har ju börjat.
Mannen är ju lite smått förälskad i den så han är där och hjälper till och dricker en del alkohol.
Kanske är den som gör att det är så ruskigt roligt? :)


Jag har lillasyster på besök i veckan, vad vi ska hitta på vete fasen.
Sägs att det ska bli såå fint väder, men ja nu regnar det.
Längtar visserligen efter hösten så mej gör det inget om det inte blir det där fina vädret.
Ska experimentera med mitt hår iallafall, tänkte sattsa på att bli blond igen.
Vet inte riktigt om jag passar i det längre, men men får se.
Antar att håret kommer att bli lite lätt tuggummi innan det är klart, men jag gillar när håret är slut och bara ett stort trassel.
Då slipper man fixa det på morgonen ;)

Igår hade vi halva släkten här på besök, min lilla mormor med! Så roligt!
Synd bara att hon börjar bli så dålig :( Inte roligt att se..
Drack några glas vin igår, första gången sen april förra året. Trodde jag skulle somna på ett glas eftersom det var sålängesen men jag kände inte ett smack. Snopet!

Jag kan ju iallafall tala om att jag bakade godaste tårtorna, budapestrullar med blåbär.
Trodde det skulle vara omöjligt att lyckas, men nepps. Dom vart helt jäklarns perfekta *såå nöjd*
Fick toppbetyg av alla och tom en beställning på 6st(!). Härligt!
Kanske blir en tårtkarriär ändå ;)
 


Hann inte knäppa något kort på mina tårtor innan dom vart slut, så tjuvade en från nätet.

Kommentarer
2009-08-02 21:50:13 http://meandpeanut.blogspot.com

Åh jag blir nästan berusad av ett glas vin... rodnar Men det är en av fördelarna med att inte amma så mycket! Ingen som tittar snett när man dricker vin på helgen längre! ;)

Maria
2009-08-03 13:39:47

ÅH! gott med de där budapestrullarna ju :)

jag kan upplysa om att när jag var i budapest så letade jag efter såna, men det fanns inte. konstigt va?!

hoppas du och chloésötis mår bra. puss!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: