Lördag.

2009-12-12 09:58:38 ♥ Vardagsliv

Godmorgon.

Helg brukar oftast betyda sovmorgon för mamman och yes så vart det idag, inte någon längre jag vaknade av mej själv vid 9 helt pigg och utvilad, förstå så skönt! :)

Nu sitter jag och mannen och kollar America's got talent, rätt så värdelöst lika värdelöst som att erik vann idol igår.
Har iofs inte brytt mej vidare mycket om idol (inte riktigt min grej det där), lyssnat lite på det när mannen kollat. Men alltid gillat Calles stil, dock så borde han klippa bort lite slitna toppar ;) Men igår när Calle sjöng vinnar låten, åååh så vackert!
Det var min grej! :)

 

Gick bra i uppsala igår, fick tag på allt vi skulle. Hunden vart en tidig julklapp. Hade tänkt att slå in den men pappan slet ur den ur kartongen och börja leka med den såfort vi kom hem haha. Tror han tyckte den var roligare än chloe där ett tag, hon var lite avvaktande ibörjan. Hon har börjat visa lite sånt igen, blyg för nya saker och männsikor.

Igår åt vi middag på ikea och Chloe fick sin första köttbullemeny, hon gillade det massor! Allra helst köttbullarna :) Tror jag också var runt den här åldern när jag fick det första gången sen dess är det en favoriträtt haha iallafall på ikea och ålandsbåten ;)

Hittade iallafall en klänning igår, det vart en amercian apparel inspirerad klänning från lindex. Tight men satt snyggt! Testade massor med andra klänningar sånna vida som det finnas massor av nu men nej det är inte alls min grej. Mannen sa nej åt alla och det gjorde jag med, jag ser bara ännu större ut i dom. Så när jag testade denna så vart det kärlek direkt, mannen gillade den han med från första stund (undra varför? haha)

 

Nu gäller det bara att få till rätt kläder under, så det inte blir för många veck haha ;)

 

Nä nu ska jag väl ta och klä på mej och göra mej iordning, dax för klippning och färgning.

Vet inte alls hur jag vill ha det, men är trött på det jag har nu iallafall, tror nog inte att ni sätt det?

Jag hade iallafall blandat i mörka slingor i det blonda, kanske har någon bild liggandes som ni kan få se sen.

 

Oj så här mycket var det längesen jag bloggade, hoppas ni nu orkat läsa igenom allt :)


Kommentarer
2009-12-12 11:45:44 http://majbebis08.blogg.se/

hon skulle dubbelkolla att han låg åt rätt håll, och sen gör hon förhoppningsvis en viktuppskattning om jag har tur ;)

Matilda - Snart 2barns mamma!
2009-12-13 09:49:44 http://thewife.blogg.se/

Hoppas håret blev bra! :) Och fin klänning! Jag hade också velat ha någon fin klänning, men hittar inga! :(

Wifie
2009-12-13 12:07:26 http://salkert.se

Du vann gumman! :D

http://salkert.se/2009/12/personligalmanacka-vinnare/

Johanna ♥ Minna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: