obehagligt.

2009-12-06 21:48:41 ♥ Vardagsliv

Mått superskumt idag, jättejobbigt att vara täppt och snorig (i hals och näsa). Det är bra när man ligger ner men sätter man sig upp så rinner det samtidigt som det är tokstopp ja ni vet :).

Iallafall idag såfort jag har gjort något och det har blivit lite mycket, som vanliga hushållsysslor som laga mat, tvätta, städa osv (Kan ju inte låta bli även fast jag är sjuk, jag måste ha ordning runt mej annars mår jag ännu sämre.)
Kroppen har som sagt ifrån och det har svartnat för ögonen, kallsvettas, hjärtat slår i 300 och mår sjukt illa så jag vart tvungen att kräkas :S. Tillslut fick jag ge upp och be mannen om hjälp, jättejobbigt och tårarna rann. Haha jag hatar verkligen att be om hjälp! :D

Verkligen noll energi kvar. Det märks ju att man inte direkt hinner vila upp sig mellan förkylningarna.
Man tänker ju att man ska funka som vanligt trotts det, men icke. Slut som artist för ingenting.
Kanske att det märks av extra nu när kroppen "skiter i mej" och fokuserar på bebis imagen.
och det är ju himlarns bra det!

Nä sådär nu ska jag sluta klaga, fast det är ju min blogg så då får jag väl klaga hur mycket jag vill och tycka synd om mej själv haha ;)

och något mera som är himlarns bra är att mannen jobbar natt och är hemma hela dagen imorgon och åker inte förren bebis sover :) Men imorgon har jag planerat att vara helt fullt frisk igen ;)

Kommentarer
2009-12-06 22:29:34

passa dig för svinis nu när du blir så lätt sjuk håll dig hemma och nät shoppa till jul :-)

2009-12-06 23:19:54 http://sarasrum.blogg.se/

självklart kommer du vara fullt frisk imorn. Håller tummarna =)

Sara
2009-12-07 07:39:40 http://goastefamiljen.blogg.se/

Hej!

Låter som du får blodtrycksfall...ta det lugnt å tänk på att inte resa dig så fort när du suttit eller legat!



Hoppas du snart mår bättre!! Å tänk på att det är värt ALLT när beisen väl kommer, då glöms allt graviditetselände bort!! :-)Å jaa, man FÅR klaga:-)



Er dotter är verkligen sockersöt!!! Krya på dig å vila så mycket du kan å har ro till!!

Cathy "Fia"
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: