Allvarligt.

2009-02-24 10:14:10 ♥ Chloé

Alltså, okej jag skrev igår att det var skönt att Chlois sov en längre stund på natten (5-6timmar).
Jag tycker nog inte alls det, för jag har inget emot alls att gå upp och amma henne var 3:dje timme.
För det är så otroligt mysigt då på nätterna, hon är trött och mysig, jag är trött och mysig, inget strul, alldeles tyst och mörkt.
Bara mamma bebis ♥

visst får jag ju göra det nu med, men alldeles för några gånger hahaha..
Trodde aldrig att jag skulle "gnälla" över att jag får sova för länge haha.

Kommentarer
2009-02-24 10:25:49 http://nindo.blogg.se/

Haha känner igen mig.

Kanske låter gnälligt i bloggen ibland men när Tilde sover lite längre än vanligt saknar jag henne!

På nätterna när hon vaknar 1-2 gånger och vill ha mat så är det inga problem alls..

Förr var det jobbigt, men nu är det bara mysigt när hon mår som hon ska :)

Caroline
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: