Men busunge.

2009-02-25 10:09:52 ♥ Vardagsliv

Varje morgon när Chloé väcker mej är jag ju såå trött.
Brukar då tänka att det ska nog gå att få henne att somna om en stund till efter en matsväng.
Går upp ammar henne och sen nepps det är kört hon vill inte sova trotts att jag ser att hon är trött.
Så då sätter jag henne i sittern, fixar frukost, klär på mej och gör mej redo för dagen.
Börjar äta frukost och jo men vem somnar inte?!
Alltid är det så.. och nu är jag ändå för pigg för att gå och sova en stund till haha.

Idag blir det lek och sång hela dagen. hittade en bra sida med massa sång texter på låtar man glömt.
Skulle sjunga blinka lilla stjärna för Chlois igår men kunde inte texten längre(!!).
Sen blir det promenix om inte pappa kommer över. 

Kommentarer
2009-02-25 11:21:31

Oj, vad jag kommenterar. Men måste bara säga att så gör min dotter också. Blir tokig på det ibland. Men jag får ju äta frukosten i lugn och ro i alla fall.

2009-02-25 15:52:08 http://evamys.blogg.se/

åh! vad är de för sida?



vi brukar inte väga henne vaje vecka, brukar va typ 10 dagar emellan, nu vägde hon 4302gr!

EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn
2009-02-26 10:34:43 http://meandpeanut.blogspot.com

Jag har också insett att jag glömt hälften av texterna till alla barnvisor! Jag kan lite här och där bara... Jikes. Saknar min visbok jag hade när jag var liten. Undrar var den är. Den där "Nu ska vi sjunga..." eller vad den hette.

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: