Tillväxtperiod?

2009-02-11 21:38:16 ♥ Chloé

Tror det är tillväxt period igen för Chloé, det kinkas och ska bara liggas vid tutten heeela tiden.
Hon är ju inte direkt hungrig heller för det hon äter kommer upp så fort hon släpper tutten, så det är ju fullt i magen.
Sover några minuter och vaknar sen och blir arg/ledsen och ska till tutten.


 Första tanken var att jag fått i mej något med mjölk och att det var hennes mage som gjorde ont, men nä det är inte alls några sånna symtomer.
För dom har ju en period nångång mellan 6-8veckor och hon vart ju precis 6veckor igår.
Nu vart jag sådär "sjukt vad tiden går fort". Men det går fort när man har roligt ;)


Är less på blogg.se som ska sega och strula hela tiden, så funderar på om jag ska "flytta" någon annanstans.
Vi får se..

Skriver mera imorgon med bilder och annat från idag :)
Förhoppningsvis så ska det funka bättre här då, annars blir det adjö till blogg.se.


Kommentarer
2009-02-11 22:06:24 http://enburkrussin.blogspot.com

god kväller..:)

kom över till blogspot.com.. jag orkade ju inte med blogg.se heller.. och blogspot.com är jättebra tycker jag.. :)



bildprogramet heter picnik.com, super kul..:)



jaaa, hejja hello kitty.. jag älskar den kissen.. den hårar inte heller..;)



och TACK för du röstade på mig hos lattepappan..:)



hoppas ni får en lugn natt, det hoppas jag på..:)



kram

MammaRussin
2009-02-11 23:12:04 http://sarasrum.blogg.se/

hon kanske bara är snuttig? har du provat med napp?

Sara

Bloggagratis.se har aldrig strulat för mig och jag har skrivit där i flera månader nu. Plus att den sidan är reklamfri. =)

Carolina
2009-02-12 12:23:33

Som tidigare kommentator; Har du prövat med napp? Isabella hade såna perioder också, särskilt om nätterna då hon skulle snutta hela tiden, men sen blev hon arg över att det kom mjölk och så spydde hon upp det som hon ändå fick i sig... Hon blev mycket gladare när hon fick nappen tillslut. Men det funkar ju inte för alla bebisar.

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: