Bättre.

2009-01-27 20:59:28 ♥ Chloé

Det vart bättre med halsen när jag fick sova en liten stund till, vart ingen överdriven lång stund men en halvtimme räckte.
Jag håller tummar att jag får sova inatt som jag gjorde natten till idag, för då kommer nog allt vara bra igen imorgon.
Chloés snuva har också blivit mycket bättre, skönt skönt skönt för oss allesammans!

och idag vart Chloé 4veckor, helt sjukt vad fort tiden går!
Jag längtar tills hon blir lite större och är mera vaken och medveten, men jag vill ändå att hon slutar växa och är liten bebis jämt :)



skruttan bara några timmar gammal.
Min lilla lilla lilla fina bebis. ♥

4veckors dagen "firar" vi med att inhandla en velourdress från Nanoou, så himlarns fina kläder!
OCH man kan inte ha för mycket kläder ;)

Kommentarer

Härlig bild! =D

Carolina
2009-01-28 22:24:41 http://mrsjenni.blogg.se/

gud så söt:)

jennie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: