Dag 2.

2009-01-20 13:06:33 ♥ Chloé

Vad smarta ni är!
Jag hade inte alls tänkt på att jag kunde fixa maten innan sambon åker till jobbet haha.

Idag kom vi upp ur sängen lite tidigare så jag har hunnit med att få lite egentid nu på morgonen, att få duscha, sminka och klä på sig ordentligt gör att man blir på så mycket bättre humör.
Sen att få gå runt och plocka lite med annat så det är lite ordning runt omkring en är också skön avslappning och man "stressar" inte över det sen när man ska vara ensam. Då kan man istället lägga all fokus på Chloé.
Försöker få henne att gilla vagnen igen och lägger ner henne där såfort hon somnat, kanske att hon kan vänja sig vid att sova längre stunder där igen?

Såhär glada blir vi när vi måste ligga i den där hemska vagnen :)



Tur att hon gillar att ligga i den när vi ska ut och promenera iallafall.
Ska snart bege oss ut på en tripp till affären och inhandla en borste till hennes hår, nya blad till min rakhyvel och lite annat smått och gott.

Kommentarer
2009-01-20 13:27:28 http://tuffloysan.blogg.se/

Hoppas du slipper vara med om att hon vantrivs när ni ska ut och gå. Här kommer man aldrig längre ut på promenader, för då bara skriks det. Men ska försöka våga mig på en promis framöver igen.. se om det kanske går över nån gång..

TuffLoysan
2009-01-20 14:55:05 http://sarasrum.blogg.se/

Min son Max sover jättebra i vagnen när vi är ute och går men inomhus går det inte!! =)

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: