Hoppas hoppas.

2009-01-16 22:03:38 ♥ Chloé

Det verkar som dropparna gett resultat, hon är världens snällaste och lugnaste nu och har än så
länge inte skrikigt alls :) Plus att hon låg och sov själv i vagnen nästan 1timme så jag fick lite egen tid. Kanske hon kan börja gilla att sova själv igen nu när magen inte bråkar lika mycket.



Passade på att rensa bort alla stora gravid kläder och annat jag inte använder. Vart hur mycket som helst, som ska ut på tradera, sparas tills när lillsyster/bror flyttar in i magen eller ut i soptunnan. Har fyllt på med kläder från innan graviditeten. Kul att ha dom igen! Men ännu roligare ska det bli att införskaffa lite mera nytt till våren :)

Kommentarer
2009-01-17 00:47:10

Jag längtar som bara den efter att börja införskaffa lite nytt till vårgarderoben också.. Vill gärna känna mig lite fräsch i övrigt nu bland bröstmjölk och bajsblöjor..



Vi använder faktiskt sempers magdroppar, vi började när hon hade en episod med ont i magen tidigare. Tycker att gaserna kommer ut lättare med den, och hon slipper ha ont. Men jag vet inte om det blivit värre nu eftersom hon återigen börjat kinka. Och samma sak här, hon vill bara vara nära, från att ha sovit snällt i sin egen säng till att gallskrika så fort man ens går i närheten av spjälsängen. Nästa steg är väl att börja med minifom, verkar bara så krångligt att ge det.



Trevlig helg!

2009-01-17 15:48:25 http://silvermoon.blogg.se/

Vilka droppar använder du? Minifom eller semper? Skönt att det hjälper..Oh duktig du är som orkar lägga ut kläder på tradera,borde jag oxå göra.Har massa kläder som bara tar plats..Kram kram

Heidi
2009-01-17 19:45:44

Testa sempers magdroppar.. lr är d dom du har kanske??

2009-01-17 22:36:02 http://evamys.blogg.se/

Jag blev så paff när magen bara sjönk undan när hon kom ut hehe.. så nu räcker iaf tröjorna över magen! Nu är det viktigaste rumpan och låren så man får på sig sina jeans igen ;)

Evamy - Nu är lilla Alva äntligen här!
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: