Magen före och efter.

2009-01-15 14:02:03 ♥ Chloé

Han aldrig knäppa någon ny magbild för vecka 39, eftersom hon bestämde sig för att komma ut precis i skiftet mellan 38 och 39. Synd för det hade vart roligt att haft en sista på kulan.
Denna är knäppt 2veckor innan hon tittade ut (v37)och den andra är knäppt två veckor efter att hon kommit ut :)
Helt sjukt att magen drar sig tillbaka så fort.



Än så länge 15kg minus så då har vi 5kvar till start vikten, dom sägs vara svåra att bli av med.
Vi får se hur det går, "bantar" inte alls utan äter som innan bara det att jag tänker mera på vad jag stoppar i mig så inte Chloé får ont i magen.

Kan iallafall säga att man känner sig otroligt smal nu haha, även fast man är långa vägar ifrån smal ;)



Hittade den här nu, den är tagen i vecka 38. Alltså 6dagar innan "pluppandet".

Kommentarer
2009-01-15 15:02:00 http://enburkrussin.blogg.se/

shit..

du har inte mycket kvar av det som var pärlis etta..:)



kramkram

Mamma Russin
2009-01-15 16:05:51 http://silvermoon.blogg.se/

Oj en annan har maaaaaaaaaaassa kilon o bli av med, tyvärr är jag sån av natur att jag har svårt o gå ner i vikt..Så i morron ska jag till en dietist o få lite råd..Har gått ner 10 sen förlossningen och har typ 18 kg kvar o gå ner..Men man tar d som det kommer...En fråga saknar du magen?? Du vet sparkarna o så?

Heidi
2009-01-16 07:54:42 http://thewife.blogg.se/

Jag tror absolut inte att de där sista 5 kilona är svåra att bli av med.. Du har ju nyss börjat amma!!

Catti
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: