Dagens Chloé

2009-07-14 19:26:40 ♥ Dagens Chloe.



Body: Molo, helt underbar! Gillar den mer och mer för varje dag.
Byxor: Lindex, hoppas det kommer flera till hösten. Så mysiga! Har haft ett par i varje färg men nu har hon vuxit ur dom.
Så måste skaffa större tills när det bli kallt igen.. Såg nu att det hade kommit in, klick klick haha.

Update: Vad har hänt med lindex? Är det bara jag som tycker deras babykläder blivit supertråkiga..
Det ända jag gillar är brallorna sen var det bara strunt..


Kommentarer
2009-07-14 20:40:43 http://snostjarna.blogg.se/

Älskar de där brallorna från Lindex. Tror Jordan haft nästan alla färger som funnits i varje storlek. Men nu är det slut på det roliga för hans del, dumt tycker jag =(

♥ Nina ♥
2009-07-14 21:09:36

Annah; Det gör ju det hela svårare när det är en skinnsoffa. Kanske man kan ha två överkast och lägga en filt "nedåt" i skarven? Om du vill dölja soffan så kan du ha en massa fina kuddar och ett par filtar över rygg och armstöden. En fårfäll kan också bli fint. Jag hoppas att du kommer fram till en bra lösning till din soffa. :) Lycka till!

2009-07-14 21:18:49

Annah igen; :) Du, jag kom på en sak. Man kan ju sy i hop två överkast. Det finns ju både tjocka och tunna.

Vet ju inte hur soffan ser ut men man kan sätta tyg runt bara dynor på vissa soffor också. Du kommer säkert på något bra. :)

2009-07-14 21:25:14

Vi skrev visst om varandra. Hehe. :) Vår var också fluffig och världens skönaste. :) Och visst är det praktiskt!! :) Det bästa man kan ha så sätt. :) Hoppas du lyckas övertala gubben din. Det är inte det lättaste alla gånger. Iaf inte med min. :(

2009-07-14 22:21:30 http://snostjarna.blogg.se/

Näe de kommer nog upp till 86 tror jag, har dock inte köpt några i 86 då en mamma sa att det knappt var nån skillnad mellan dem å storlek 80 =( Jordan har börjat nosa på några 92 kläder ... så ja, de e ingen idé. De borde finnas i ännu större storlekar tycker jag!

♥ Nina ♥
2009-07-14 22:54:41 http://sandlada.blogg.se/

Är det i nätbutiken du kollat på Lindex barnavdelning? Tycker att deras webshop är värdelös, det jag letar efter finns aldrig där, men i affären hittar jag jämt fina kläder. Älskar de där muddisarna förresten, har i rosa och turkost (favoritfärg).

Strumpan & Co
2009-07-15 19:09:43 http://piasandberg.blogg.se/

Åh, Meja har den bodysuiten med Koppar från Molo!:) Älskar den! Men snart är den nog för liten..:(

Pia

jag tycker lindex mestadels gör riktigt fula och tråkiga barnkläder. när jag ska ha budget brukar jag gå till kappahl av alla ställen.

clara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: