Helt tokigt.

2009-07-14 19:12:30 ♥ Vardagsliv

Det gick jättebra inatt, både för mamma och Chloé :)
Vaknade visserligen 2ggr och ville ha mat, och sen kl halv 7 och tyckte vi skulle gå upp.
Jag längtar tills hon förstår "Tyst och sov!" haha.
Då fick hon komma upp i sängen och ligga brevid mej, men nä det gick inte att få henne att sova då heller.
Tills jag la henne så nära mej som det gick och snusade henne i huvudet. Då somnade hon och jag och sov tills kvart över 10. Så hela dan har vart helt tok när vi gick upp så "sent".

Idag har vi hängt i lekparken en stund med andra mammor och barn. Eller ja Chloé hängde i vagnen, blir bättre sen nästa sommar när hon också kan vara med och leka. Men hon var nöjd ändå.
Sen vart vädret sk*t så jag började skura och städa kylskåpet, nu när allt står organiserat och sånt som bästföre datum gått ut på är borta så är det helt tomt. Måste verkligen komma iväg och storhandla..


Imorgon åker pappan in på sjukhus, operera bort gallblåsan.
Hoppas det hjälper och att han kan börja äta normalt igen.

Kommentarer
2009-07-14 19:15:22 http://mcmajjsan.blogg.se/

Har stackars han också ont. Längtar så tills jag får "äta" igen =(

Maja
2009-07-15 07:58:46 http://meandpeanut.blogspot.com

Vad skönt att de gått bra! I natt sov Éomer från elva till typ 06:40. Helt galet!



Hoppas operationen går bra! Detär underbart att slippa en bråkig gallblåsa. :)

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: