Ser stjärnor.

2009-03-24 13:47:41 ♥ Vardagsliv

Har sjukt ont i ena bröstet, gissar att det är mjölkstockning.
Ömmar så fort jag kommer åt tutten och det gör fruktansvärt ont när C suger tag, sådär galet ont som det gjorde i början.
Tror det är för att jag sovit i en konstigt ställning (typ halv legat på tutten och tryckt ihop den) och att C tog för dåligt tag där när hon hade torsk.

Ont gör det kan jag lova.
Massage, värme och bita ihop och amma, amma, amma. Men man ser ju stjärnor när det är dax, åh jag får ont bara av att tänka när det är dax för nästa amning.



Det är nu man skulle haft ett litet varmt vetehjärta att lägga i bh'n.


Kommentarer
2009-03-24 14:01:47 http://tuffloysan.blogg.se/

Huga för mjölkstockning. Hade det en sväng när sonen var väldigt liten. Fick feber och skit och var jättehängig. Tur att han var så liten så han inte gjorde mkt annat än sov och åt. Jag tyckte det var såå skönt när han åt. Det bedövade smärtan en del för mig.

TuffLoysan
2009-03-24 14:33:55

Usch, stackare... Hoppas du snart blir bättre!

2009-03-24 21:51:04 http://soya.blogg.se/

Usha... Hoppas booben blir lite gladare snart.

☆Soya☆
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: