Då, nu, sen

2009-03-30 19:37:53 ♥ Vardagsliv

För 5 år sedan.
Gick jag 2:a året på gymnasiet Handel och turism.
Jag och Alma satt typ ihop och dansade dansmatta mest hela dagarna.
Gjorde min första tatuering och vart beroende redan då.
Besökte Thailand och Egypten med darling.
Vart moster för första gången :)

För 3 år sedan.
Var det massa party mest hela tiden med finaste trollet, och tappade bort ett X antal mobiler.
Besatt i löshår.
Massa med Takida konserter.
Amsterdam.  
Vi köpte och flyttade till vårat hus.
Avslutade alla ord med isch ;) Tröttisch, hungrisch osv.
Hade en sjukt rolig sommar med vännerna överallt och ingestans, fest mest hela tiden.
Slutet på året tappade jag bort mig själv helt.

För 1 år sedan.
Hade jag precis gett upp hoppet om att få en bebis i magen.
Var vi i Aruba (paradiset) och jag bestämde mej för att börja plugga till Frisör.
Hade precis hittat vem jag var igen.

För 3 månader sedan
Var det nyårsafton, och den bästa dagen i mitt liv. Vi låg på BB och spanade på våran alldeles nya fina bebis :) Eller ja mest jag, patrik var helt slut och sov ju hela bb tiden ;)

Igår.
Var vi och hälsade på svärföräldrarna, dom ville känna, klämma och lukta på C.
Sen vart det godis och söndagsmys.

Imorgon.
Ska jag förhoppningsvis få damsuga och städa lite i mitt hem om C känner för att roa sig själv.
Behövs men har noll lust. Sen ska jag sola lite igen.

Om ett år.
Har vi förhoppningsvis rustat alla rum färdigt, 2kvar och dom är inte så värst viktiga men förhoppningsvis färdiga då. Jag är ljushårig igen och mina tatueringar har blivit lite större. Har en bebis i magen och springer och jagar C som och pillar,drar och undersöker allt.


Hade vart roligt om det vart bilder med i detta inlägg, men ska fixa det när jag sitter vid den andra datorn nångång.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: