Vart?

2009-03-12 20:19:54 ♥ Vardagsliv

Tog den här dagen vägen?

Vart och hämtat ut paket med nya mattor till kök och hall, superfina och perfekt när dom är i plast. Lätta att hålla rena och sådär, sen vart det så himlarns billigt när jag beställde. Köpte två och hade 50% på valfri vara men det vart nått knas så jag fick ena mattan gratis istället hihihi :)

Tessan och Eddie var här och lämnade finaste kalas klänningen från me and i till Chloé som hon ska när vi ska iväg på kalas överallt då alla börjar fylla år igen nu.
Ska fira Eddie som fyller 1 nu i helgen, supersvårt att komma på vad man ska köpa. Nån som har några tips? Antar att det blir nått i klädesväg, enklast så :)

Nova och hennes kille var också förbi och hälsade på, dom ska åka till Thailand på tisdag i 3veckor, jag är inte alls avis jag lovar ;)

Plus att mamma har vart här, så ja det verkar som att dagen har gått åt till att mest dricka kaffe :)
 



Chloé och hennes blivande fadder (gudmor) Nova :)


Kommentarer

hej hej..:)



åh den klänningen från me and i har jag tittat på .. så fin..



har en utmaning åt dig i min blogg.. Men bara om du vill såklart..:)



kram

MammaRussin
2009-03-12 21:37:14 http://thegirlwho.blogg.se/

Magen e det bara bra med,en massa aktivitet,inte mycket sömn det lilla böket i magen tar sig inte ;)



Ja,jag ska ta o klura på hur på ett ungefär jag skulle vilja ha,så återkommer jag :)

Jenny J
2009-03-12 22:23:31 http://alicegrodan.blogspot.com

sån kalasklänning har alice oxå

sarah
2009-03-13 09:45:34 http://psychololita.blogg.se/

det är ventil i botten som leder bort luften och napparna är av mjuk silikon och väldigt tutte-liknande :) det kan heller aldrig bli vacuum i nappen.

stina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: