Kalas.

2009-03-20 13:40:40 ♥ Vardagsliv

Igår var det inte heller någon rolig dag här hemma, Chloé var arga bebin igen.
Tillväxtperioder är inte att leka med. Vissa bebisar reagerar ju mer än andra och våran är en av dom.
Idag verkar hon inte vara så arger inte än iallafall, vågar inte hoppas på för mycket.

Ska iväg på kalas denna helg med två stycken, min systerdotter ♥ fyller 5år idag.
Ska åka iväg dit strax, måste bara införskaffa en present först.
Glömde ju såklart köpa det när jag var i stan.

Såhär såg det ut förra året. Vad små dom var, barn växer alldeles för fort :)






Kommentarer
2009-03-20 20:20:45 http://psychololita.blogg.se/

en typ av gi, snor recept av den här tjejen



www.metrobloggen.se/vagenfran137kg



:)

stina
2009-03-21 11:02:50 http://soya.blogg.se/

Hej vännen.

Tänkte fråga en liten fråga :)

Du vet dom där gardinlängderna i vitt med begie kant och stjärna längst upp som jag fyndade på ellos eller vart det var. Köpte inte du likadana? Nu när vi flyttade till huset så har vi minst 2 fönster i varje rum och jag har ju bara ett par. Skulle ju bli helt perfekt i Stellas blivande rum som jag ska börja göra ordning nu. Vill du sälja dom till mig? SNÄLLA!!! Kram

☆Soya☆
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: