Onsdag2.

2009-03-18 11:12:24 ♥ Vardagsliv

Superfint väder ute idag med, så vi tar nog och går ut och sätter oss i solen ett tag idag.

Skulle visserligen verkligen behöva åka till stora staden och kolla efter dopinbjudningar, måste få ut dom nu.
Kläder till Skruttis är något som måste införskaffas också, rensade hennes kläder igår och fick panik.
På en natt var 56 för litet i bodies och ja hon har ju typ noll sånna i 62. Byxorna funkar en halv cm till sen är dom också för små. Men man kanske ska sattsa på 68 direkt istället eller?
Hon är 59lång nu, så kanske det är lite väl att köpa 68nu?
Äsch jag vet inte, bara att jag redan börjar tycka det är lite små trist att köpa barn kläder.
Det trode jag aldrig att jag skulle säga, vad är det för fel på mej? haha


Kommentarer
2009-03-18 12:05:10

Jag tycker du ska satsa på 68 redan nu. Köp byxor med bra mudd där nere så att de inte halkar av benen, så kan man använda dem fast de är lite stora. Jag köpte massa byxor i storlek 62 och de passade väl typ i en vecka. Nu måste jag snart köpa nytt igen. :-( Och tänk på att det är sommar snart, och om det blir varmt så behöver de mest typ underbyxor att sitta i.

2009-03-18 12:17:53 http://thewife.blogg.se/

Alfon är 60 lång och har 62 men jag tycker det börjar kännas för litet redan. :O Tror jag hoppas över 68 och köper 74 sedan på en gång. Får väl vika upp ärmar osv. ;) Det blir ju så himla dyrt annars!

Wifie

Satsa på 68 säger jag med, 62 hade Tuva bara en kort kort period. Hon är 62 lång men har 68 i allt (hon är ju rätt rund ;))

Katja
2009-03-20 08:45:00 http://stocktownstories.blogg.se/

cool n00b-body. den skulle min datanörd till kille gilla ;P

freja
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: