Söndag.

2009-03-01 21:45:10 ♥ Vardagsliv

Dagen har spenderats i Uppsala, hade helt missat att dom öppnat massor med nya butiker på Gränby centrum nu i helgen.

Så jag, Chloé familjen mamma och lilla moster Jenny tog en sväng dit. Chloé sov som vanligt hela vägen dit i bilen, hela tiden i vagnen på gränby och sen hela vägen hem. Kikade väl upp med ena ögat nångång ibland, men sen var det sova sova sova. Tror hon aldrig vart vaken nångång när vi vart iväg på våra shopping rundor, skönt för då får mamma gå och spana i lugn och ro :) 

Vart såklart lite mera kläder till Chloé, måste ju som sagt börja samla på mej mera i 62 och 68 så det finns sen när det ska användas (kan hända att det är en ursäkt för att få shoppa också :) ). Men testade det jag köpte idag på Kappahl och det satt ganska bra, tror dom är mindre i storlekarna än andra? För det andra som hon har ligger i 62 är alldeles för stort, jag provar ju ett antal ggr i veckan ihop om att hon växt några cm haha.

Meeen hon har ju redan kräkts ner sina nya kläder och min nya topp jag köpte till mej själv, men ja vad gör det?
Så är det ju med bebisar, tvättmaskinen går nästan jämt.

Köpte nya nappar också, men råkade köpa fel sort :( C tar bara latex nappar och det vart silikon som följde med hem.
Vet inte riktigt vart hjärnan var där när jag handlade. Har hur många silikon nappar som helst ligger nu..
Hur ofta byter ni ut era nappar förresten? och vad använder ni för sort?

Nu ska jag gå och busa med C, hon ligger och skrattar för sig själv i sittern.
Nu är det inte bara ljudlösa skratt längre, låter så roligt :)

Kommentarer
2009-03-01 22:39:27 http://soya.blogg.se/

Snygga kläder :)

Det tar ca 6-7 timmar om man inte pausar för länge.

Kram

Soya
2009-03-02 07:01:57

Köpte åxå lite kläder till min sessa på kappahl nyligen,, fick gå och byta till en storlek större.. nog e dom lite små i storlekarna..

2009-03-02 08:26:47 http://thewife.blogg.se/

Alfon kräks aldrig. ;) Hur skönt som helst! Vi har börjat med kläder i 62 till honom redan, han är så himla stoor ju! Men så är det ju med grabbar. :) Jag tänkte byta nappar 1gång i månaden..

Wifie
2009-03-02 09:26:22 http://missdestiny.blogg.se/

Gränby går man ju vilse i nu för tiden :)

Jag lovar att shoppa och sola för dig också och många bilder kommer det bli, om inte på bloggen så hamnar dem nog på facebook!

Skulle inte ni åka till värmen snart?

Ha det gott i kylan så "ses" vi om 2 veckor :P

Kram

Lissan
2009-03-02 09:52:36 http://sarasrum.blogg.se/

Man blir tokig på att affärernas storlekar är olika stora! Ellos barnkläder är väldigt tighta och jag har köpt i strl 74 därifrån men de är som Lindex 68 fast smalare.



Vi byter nappar typ varannan månad. Har ganska många i omlopp så han använder inte samma napp i två månader. Har koll på vilka som är äldst och därmed ska bytas ut. har esskanappar i silikon. har inte provat något annat för han gillar dem så bra!

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: