Effektiv dag.

2009-05-21 21:27:08 ♥ Vardagsliv

Redan kväller och C har somnat, idag fick pappan lägga henne.
Måste försöka låta han få göra det också, så det inte blir att hon vägrar att någon annan än jag lägger henne.
Svårt som fasen att inte gå in och lägga sig i nattningen men ja det gick bra, fick städa badrummet under tiden så jag hade annat att koncentrera mej på och inte lyssna på dom ;).

Morgonen startade jag och C vid 8. Natten har vart orolig för C som har panikskrikit några gånger, tänt lampan och tittat vad som vart fel men då sover hon? Men fick ta upp henne och amma henne för att hon skulle bli tyst igen.
Förstår inte varför hon gjorde så, har aldrig hänt förr.
Men ja iallafall upp 8, busa lite och sen somnade hon igen. Jag satte igång och diska, damma, damsuga, skrura golv och fixa och greja. Upp med pappan ur sängen vid 10, fattar inte hur han kan sova och inte vakna alls när radion är på och jag damsuger vid hans öra (typ). Sen åkte vi iväg till Uppsala. Handla myggdörr (så galet mycket mygg här), kläder till C och mej.

Nu på kvällen har vi bakat, badat och fikat med mamma och bonuspappa.
Resten av kvällen blir det tv och dator tid sen dusch och säng.
ZzzZzzkönt!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: