Helgen.

2009-05-18 14:58:35 ♥ Vardagsliv

Nu ska jag försöka göra en sammanfattning på helgen, men vet ni vad?
Jag kommer inte ihåg vad vi gjort haha. Eller jo lite av det ;) Lördagen och söndagen iallafall, fredan är helt borta. (virrpanna)

Chloé vart iallafall mycket bättre och nu är hon "bara" snorig.
Så i lördags var vi på backluckan (loppis), där var det mest bara skräp men en hoppgunga fick följa med hem och ett linne från po.p.

Sen vidare hem till familjen storasyster och hängde där hela dan. J
ag, syster och barnen var iväg till modelmini och spanade in om dom hade nått fint, och det har dom ju såklart. Tyvär alldeles för mycket! Man vill ju ha allt! Men vart iallafall en suit från Nanoou.
Sen varvade vi dagen med att vara i solen och inne framför varsin dator medans karlarna donade med ved.
Jag fick äntligen in mina kort i den här datorn från datorn jag tappade i golvet förr (tack systers man!), alla från förra sommaren och lite andra. Superkul att se! Kanske lägger upp några gobitar här sen ;)
Sen vart det kina mat innan vi åkte hem, supermums!

Igår fick jag sovmorgon. Sov till halv elva, det var väldans längesen och mycket nice!
Sen resten av dagen var vi ute, scannade kort åt min bonus pappa, var och hämtade lite mera kläder till C jag beställt.
två summer suits från Nanoou.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: