Onsdag.

2009-05-20 14:44:38 ♥ Vardagsliv

Oj redan onsdag, var på väg att skriva måndag som rubrik :)
Tiden går alldeles för fort och snart är det väl jul igen..

Igår var vi på första delen av två i första hjälpen kurs för barn och ungdomar.
Jag kunde ju inget alls från början hur man ska göra, eller jo det man sätt på tv typ ;).
Men nu så kan man och pärlis kan få sätta i halsen haha.

Idag hade jag tänkt att baka lite kärleksmums, gjorde supergoda engång förr men kommer inte ihåg hur jag gjorde alls.
Hoppas dom blir lika kladdiga och goda som då, jag gillar icke torrt fika ;)



Men väntar på att Darling ska komma hem från jobbet först, måste åka och handla lite ingredienser.
Sen är han hemma och ledig tills nästa vecka, mysigt!
Så gissar att det kan bli dåligt med bloggande nu ett tag så ni vet :)


Kommentarer
2009-05-20 20:25:37

jag ogillar också torrt fika, så här är ett kanon gott recept! http://matplatsen.org/?p=548

2009-05-20 20:39:57 http://carpeannah.blogg.se/

Linda: Aaah! Dom är sjuktgoda!

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: