Smartis.

2009-05-01 10:53:18 ♥ Vardagsliv

Jag tänkte inte riktigt när jag köpte kläder till dopet, för ska jag amma min lilla bebis så måste jag klä av mej allt haha.
Vet inte riktigt om jag känner för att vara naken i kyrkan ;O

Så det blir en snabbis in till Uppsala och hitta något som funkar bättre till klänningen och ett par skooor.
Blir antagligen ett par vita converce får inte tag på dom rätta Cheapos:en jag vill ha :( (svarta ninja)
Sen ska darling införskaffa sig en ny mobil, hans har sagt upp sig och vägrar ta enom sms. Vi testade med att grundinställa mobilen, men ojsan vi råkade visst radera hela telefonboken också haha.

Förhoppningsvis så hinner jag fixa till en satts MMF också innan vi ska fara på kalas.

Stress är något jag gillar ;)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: