Lite grav prat.

2009-11-24 19:32:47 ♥ I väntan på lillebror



Har senaste dagarna faktiskt kännt att det är något där inne imagen, känns lite läskigt.
Kände ju Chloe tidigt, så har bara gått och väntat på att känna av nr2. Jag längtar tills det blir mera riktiga buffar, det är mysigt! Längtar också tills man börjar må bra igen, nu känns det mest bara jävligt drygt. Om man får säga så ;) Hoppas verkligen att denna graviditet inte alls blir lika jobbig som förra..

Ni med flera barn och som hade foglossning med första barnet, hade ni det med dom andra också?



Kommentarer
2009-11-25 08:14:19

Jag hade foglossning med första, och spydde hela grav, men nu när jag väntade andra mådde jag som en prinsessa:-)

2009-11-25 12:01:25 http://lena82.blogg.se/

Mysigt när man känner av det lilla livet, ett stort tecken att allt är bra! =)



Jag är gravid med nummer två, är i vecka 31 nu. Hade foglossning med första och har tyvärr fått det den här gången också, och mycket värre! =/



Men har hört om kvinnor där det hoppat över nummer 2 och sedan kommit på nummer 3 eller inte kommit nå mer alls!



Hade du foglossning med Chloe? Känner du av fogarna nu?



Kram!

Lena
2009-11-25 14:40:20

jag hade jätte mycket med william! Redan nu så känner jag av dom! Ibland kan jag inte stå på ett ben tex om jag ska ta på mig skorna! suck o det är BARA 22 veckor kvar!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: