Lördag.

2009-11-21 19:16:53 ♥ Vardagsliv

Jag och pärlan är ensama ikväll, eller ja man kan väl säga att jag är ensam.
Hon sover ju ;)
Pappan är på 60årsfest (2x30) jag orkade inte följa med, fortfarande trött efter förskylningen som nästan gått över helt nu plus att kvällarna mår jag ju inte vidare bra eftersom det är då jag mår mest illa.
Så nä fest var inget för mej just nu. Lite tråkigt dock, men vad göra..

Jag har precis tryckt i mej tacosrester från igår, nu är jag dödsmätt och försöker hålla ögonen öppna.
Kanske man skulle ta en tidig kväll idag (som vanligt;)). Tycker värsta tröttheten borde släppt nu.

Dagen idag har mannen och hans far spikat på altanen (snart klar!) och farmor busat med Chloe medans jag och mamma vart på fullerö handel och kikat, åhåhåå så mycket fint! Letade julgardiner, hittade ett par jättefina men dom kostade 400kr per längd så 1600:- för 4 längder känns lite väl dyrt. Synd! Tror det blir en jul utan julgardiner iår för det finns verkligen inga som uppfyller mina krav :/.
Vart lite annat pynt istället, ljus och sånt dära.

Chloe är inte längre "rädd" för sin lära gå vagn, jag råkade asgarva åt henne engång när hon gick med den så hon vart rädd och började gråta haha. Efter det var den läskig läskig. Men nu så är den rolig igen och senaste 2dagarna har hon gått massor med den, och börjat släppa taget när hon står upp och kan nu alltså stå själv! Min stora tjej! Så himlarns duktig!

 

Nä fy nu mår jag illa, nu är det dax igen...


Kommentarer
2009-11-21 22:46:31 http://evamys.blogg.se/

Vad duktig hon är! Står hon mycket på tå? Alva står typ på tå jämt :P

Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: