Lördag.

2009-11-07 19:07:02 ♥ Vardagsliv

Lördagsmys med mej själv mannen är på festis. Hade vart trevligt att följt med, men ja som det är nu så funkar det inte. Jag stannar hemma i närheten av toan istället haha.
Middagen är i och ur magen, nu ska jag äta godis. Som jag antar kommer göra lika, men det struntar jag i och äter ändå. Jag är sugen, så det så!

 

Dagen idag har jag och mamma vart på IKEA som jag skrev.

Mamma/mormor köpte massa fina julklappar (tidiga) till Chloe. Det vart bokhylla, rullgardin, julkläder och mera julkläder. Så nu har hon fina outfits tills när det närmar sig.

Jag köpte och massa kläder åt skruttan, köpte 80-86 eftersom hon lämnat 74 nu helt sådär pang haha. Men fortfarande små små fötter har hon. 86 såg ju verkligen helt gigantiskt ut men snart så! Gillar kappahls t3b2 erbjudanden, massa fint med miffy och vanliga basic brallor.

Vart också lite mera grejer till hennes rum och skojiga leksaker.

Nu är det bara en stor vit matta (funderar på rya) och en bild till hennes tavelram som fattas. Sen är det färdigt, kommer bli så fint där inne tror jag :D. Tänk att våran lilla tjej ska lämna mamma och pappas sovrum snart, nu är hon en stor tjej på riktigt :D

 

 


Kommentarer
2009-11-07 19:49:37 http://evamys.blogg.se/

Jag hoppas på bilder? :) Annars får jag väl bjuda in mig själv, ska ju åka hemåt den 12e dec!

EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn
2009-11-07 23:25:27 http://www.tessisliv.blogspot.com

vill se bilder sen :-)

tessi
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: