Tisdag.

2009-10-06 18:03:27 ♥ Vardagsliv

Seg och lång dag.
Öppnaförskolan som vanligt, hade planerat att gå dit men det var så jäklarns kallt så vi skippade det och tog bilen.
Påminner mej själv igen att köpa vinterjacka! Jag bara skjuter på det hela tiden, vill inte köpa en allt för dyr denna vinter. Å då fanns det inte så mycket snyggt kvar att välja på..
Resten av dagen har vi inte gjort så mycket mera, badat och busat.
Försökt få Chloe att sova en stund på eftermiddan så hon inte somnar så tidigt på kvällen (17.30 igen).
Men det är totalt omöjligt, det gååår inte..

Tanden där uppe har spruckit igenom nu! :) 6månader var hon när dom två första kom och 3:dje kom inte förren vid 9månader.  Får se om vi märker någon skillnad nu på nätterna, hon har vaknat och ätit flera gånger (3) senaste veckan. Fast överaskat och sovit hela natten sådär var 3:dje natt.
Tror också att det kan vara mamman och pappan som är lite för lata och trötta också för att försöka få henne att somna om med bara nappen eller med vatten. För ger jag henne mat så vet jag ju att hon sover några timmar till, får hon inte vaknar hon igen efter en halvtimme.

Kommentarer
2009-10-06 20:43:55 http://soyasblogg.se

Måste också ha en vinterjacka men lär väl inte ha råd :( Har inte hittat någon jag gillar på flera år ändå, jag har kört på tjocktröja och dunväst.



Låter väldigt jobbigt att ge henne mat 3ggr varje natt.

Kram

Soya ★
2009-10-06 22:28:28 http://sandlada.blogg.se/

Ja, det börjar behövas en vinterjacka. Jag går envist omkring med min tunna sommarjacka + kofta, men börjar frysa nu. Har en dunjacka till mitt i vintern, men skulle behöva något mellanting att ha nu men det finns inget snyggt och med rimligt pris.

Strumpan & Co
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: