Znark.

2009-10-21 18:14:26 ♥ Vardagsliv

Kännt som världens längsta dag idag, har vart sjukt trött.
Har vart ganska lugnt på tröttheten ett tag nu, iallafall den dära mitt på dagen.
För sängdax är det runt åtta nu förtiden haha och som tur är så har skruttan börjat sova hela nätter.
Eller ja hon gjorde det några dar men har vaknat senaste två nätterna igen nu, men då har hon inte fått någon välling och hon har fått vatten gnällt sig till sömns igen. Funkat riktigt bra faktiskt, så snart kanske hon slutar vakna helt när hon vet att hon ändå inte får något.

Full fart på henne nu, det klättras och hon reser sig upp mot allt. Har börjat släppa taget också och det blir några vurpor då och då. Har stått själv några sekunder så kanske hon står helt själv snart?



Kommentarer
2009-10-21 19:29:51 http://salkert.se

Oh vilken lyx!

Ja dehoppas vi med.

Krama

Johanna ♥ Minna
2009-10-22 08:55:19

Åh grattis, jag kände det på mig att det var en liten bäse på G!!!!

2009-10-22 10:50:56 http://evamys.blogg.se/

just ja, tröttheten! Man kunde ju sova hur mycket somhelst :) Men nu har du en lilla att springa efter också.

När ja var gravid mådde ju jag jätteilla.. Läste att du mår lite illa också. Men hur känner du jämfört med förra grav? För nu kan du ju inte "tillåta" dig att vara sådär slö och illamående som vid första grav när du bara hade dig själv liksom.. Förstår du hur jag menar?

Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: