Gårdagen.

2009-09-09 19:02:45 ♥ Vardagsliv

Jisses vad jag bakade!
och städade och lagade mat..
Men bra vart det!

Bakade:
Sega chokladsnittar (som jag bakat tidigare, och ååh så goda dom är)
Havreflarn med chokladkräm
Äppelkaka med kokos
och
Nu mera standard tårtan:
Budapestrulle med trädgårdsbär denna gång (hallon, blåbär, vinbär och björnbär)
Gott gott gott!

Nu ska jag inte baka något mera förren det är dax för det dära meandi partyt :)
Tror ni jag kan hålla mej haha, inte jag.
För det är ju galet kul.
Innan jag vart gravid hatade jag att baka och fixa, men sen så hamnade pärlis i magen och jag vart husfrun no1.


Kommentarer
2009-09-09 21:18:46 http://monaw.blogg.se/

Hej åh vad du är duktig!! Min insperation uteblir tyvärr. Dom skulle gärna vilja att jag bakade mer igen här hemma.

Mona
2009-09-11 08:27:08 http://meandpeanut.blogspot.com

Konstigt, här var det tvärt om. Innan jag blev gravid bakade jag i tid och otid, kakor, bröd och så vidare. nu nada. Har bakat sirapskakor en gång, för en vecka sedan. Inget mer. tycker alla håller på att vara duktiga med bakning och grejor! Jag får vara glad att jag kanske lagar mat till oss...

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: