Nu är det dax.

2009-09-12 18:57:38 ♥ LCHF

Nä nu är det verkligen dax, kan inte dra ut på det mera utan någon vettig anledning.
Dax att ta tag i vikten..
Gick ju upp 22kg under grav, 2månader efter pärlan kom ut hade jag tappat dom.
Sen stod jag stilla under tiden jag ammade, kunde trycka i mej hur mkt onyttigheter som helst.
Det var ju bra då, men när jag slutade amma gick det ju inte längre att göra så.
Så nu har jag efter det gått upp 4kg isället för som jag ville tappa iallafall 5-10st.

Så imorgon startar jag med LCHF/GI, känner mej för engångsskull motiverad också.
Det är ju bra för annars hade det inte blivit något :)
Har skrivit ut massor med recpet och beställt en bok med lite recpet och annat om LCHF.

Har ätit efter GI förr och det passade mej bra, och det är den ända "metoden" jag tror på.

Mitt första mål är 4kg (sommarkilon)
Andra 8kg.
Tredje mål 12kg

Det är vad jag iallafall vill tappa innan nästa bebis.
Gärna mera såklart men känns som rimliga mål just nu.
Resten tar vi sen när barnen är klara haha.


 

Kan säga att den stor del inspiration har jag fått från dej *klick*


Kommentarer
2009-09-12 21:06:01 http://thewife.blogg.se/

Härligt, lycka till!

Wifie
2009-09-12 21:34:42 http://soyasblogg.se

Men åh, nu vart jag både rörd och glad. Är så kul att man kan inspirera andra :D



Lycka till och jag vet att du fixar det galant!

Soya ★
2009-09-13 00:29:48 http://familjenkorb.blogg.se/

Sara är underbar inspiration! :D

Johanna

Mamma har kört bara LCHF o henne funkr det på! O när jag körde den fick jag ner 7 kilo på två veckor. Mamma Har en bok om hur man kan få en kickstart av den! Hojta om du vill ha den!

Kimsan
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: