Tokigt.

2009-09-02 18:40:39 ♥ Vardagsliv

Satt och kollade igenom lite gamla kommentarer och upptäckte att jag hade massor från förr som jag inte godkänt eller läst. Roligt!
Massor från när pärlan föddes, kul att gå tillbaka och läsa nu :)

Dagen idag har vi som vanligt vart på öppna, städat och bakat.
Skulle ju göra biskvier igår, men det gick totalt åt helvete.
Jag ska inte följa recept längre, utan göra som jag tror. Hade jag gjort det så hade dom blivit superb!
Så vart ju ordentligt med smörkräm över så fick göra rulltårta på det idag.
Följde åter recpet och misslyckades.
Boken sju sorters kakor borde förbjudas!

 

Ska ta och införskaffa mej lite andra bakböcker nu.

Kul att testa lite nya saker.

 

Fick också en superfin Hummel wct jacka på posten idag till mej själv. Men helt skum storlek så den var absolut för kort. Är dom små i strl? nån som har nån koll på det?

Så den får bli en present till finaste gamlaste ;) vännen istället ♥

 


Kommentarer
2009-09-02 18:45:55 http://thewife.blogg.se/

Ja, hoppas det löser sig! :) Jag fick inte heller någon orderbekräftelse, tyckte det var dåligt!

Wifie
2009-09-02 20:45:04 http://glamouricious.blogg.se/

Håller med, svårt att hitta recept som stämmer eller som är som man själv vill, hehe! Snyggt hem ni har, bli avis...vill oxå ha!

kram

Petra
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: