Lördag och lillebror update.

2010-04-24 20:30:17 ♥ I väntan på lillebror

Satt precis och funderade på att lägga ner bloggen igen, hatar att känna ångest när man inte bloggat på nån dag. Men ja jag känner mej allmänt trött och förvirrad just nu så det är därför bloggen blir lidande.

Hjärnan har typ lagt ner och arbetar på sparlåga så kommer aldrig ihåg något som jag kan blogga om haha.

Kommer knappt ihåg vad jag heter och allra helst andra människor. Flera som hejjat på mej och jag har fått fundera superlänge vem det vart, en gång kom jag på efter ett tag att det var ju grannen haha.

Men ja slutar jag blogga så kommer jag ångra mej, så istället får ni stå ut med att det ibland kan bli något uppehåll, fast usch jag vill inte det heller. Jag vill blogga 300ggr om dagen ;).

 

Vad har vi gjort senaste dagarna, BM besök, ikea besök, storasyster besök, middag hos mamma osv.

 

Hos storasyster hämtade vi lift till vagnen, babyskyddet och massa kläder. Skönt att ha allt hemma nu. Måste bara sortera igenom hans kläder mer ordentligt någon dag och se om det fattas något, tror att det behövs några babyhjälmar och kanske tossor annars ska nog allt annat finnas. Skönt! Ska packa BB väskan så gott som helt färdigt också, BM tyckte vi skulle ha det.

 

Besöket hos henne gick bra, mannen och chloe fick också följa med denna gång :). Kollade aldrig mitt järnvärde jag som var så nyfiken på om det blivit bättre sen sist. Nu när jag börjat med starkare piller. Men jag tror det iallafall har kännt så i veckan men nu i helgen har jag vart sååå trött igen. Känner mej helt slut. Har också kännt mej helt skum, yr och helt "borta". Ont och trycker på neråt som aldrig förr. Hade helt galna förvärkar i torsdagskväll, vart nästan nervös där ett tag och tänkte nu kommer han. Men det gick över efter alvedon och väldans extremt varm dusch.

 

Han ligger iallafall fixerad (känns väldigt bra och magen har börjat sjunka) nu och på BM lät det som att vi kunde börja planera för att han kommer när som helst, men att vi också kunde vara inställda på att han ligger över tiden just för att han är pojke hmm.. Jaja jag hoppas att han iallafall väntar minst 3veckor till, bara han sluta gosa med kissblåsan hela tiden ;). Eftersom han fixerat sig så hade sf måttet sjunkit ner lite och hon gissade att han skulle bli ungefär lika stor som sin syster. Vi får hoppas på det! :)

 

 

 

Magen i v 34+5 :)

 


Kommentarer
2010-04-25 08:00:00 http://mcmajjsan.blogg.se/

Finfin mage! Kom nu pojken!! =)



Vet hur det är det där med bloggångest. Tillslut fick jag nog över mig själv och sa att n har du ett uppehåll och du får inte börja blogga förrän du inser att det är för dig själv och inte för ngn annan som du gör det =)

Maja
2010-04-25 12:55:41

Andra barnet brukar fixera sig mycket senare än första. Många inte förren precis innan det är dax, så snart så??? ;)

2010-04-25 16:43:19 http://monaw.blogg.se/

Hej Anna tycker det vore jätte tråkigt om du lade ner bloggen, skulle verkligen sakna att inte kunna läsa om dig och dina barn. Förstår att tiden inte räcker till men du kan väll blogga när du har tid?

Hoppas allt är bra med er.

Mona
2010-04-26 05:49:38 http://psychololita.blogg.se/

tack :D väger "bara" 87 nu, lite skillnad från innan förlossningen (122 kg) XD

stina
2010-04-26 10:17:12 http://thegirlwho.blogg.se/

Hellre att det är lite glesare mellan inläggen än att du lägger ner!!Stanna kvar här nu :)

Åh så stor och fin mage du har,jag har ju "bara" 15 v kvar tills jag är så långt gången,ha ha,känner mig just nu bara fet,även fast magen börjat växa lite :(



Kram på er :)

Jenny
2010-04-26 12:54:12 http://tvminnen.blogg.se/

Hej! Vill du se en nystartad blogg om tv? Besök då min sida. =)

Anonym
2010-04-26 18:45:38 http://onechicmama.blogg.se/

den var gaaaleet god, ett måset säger jag bara :-)



ha en skön kväll!

Erika
2010-04-27 19:37:23 http://rebeccathoren.blogspot.com

Svar : Det är en liten dotter som ska komma till våran lilla familj. I alla fall enligt det 3d/4d-ultraljudet vi genomgick för 2 månader sen. :)

Rebecca - blivande mamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: