Update.

2010-04-28 12:11:14 ♥ I väntan på lillebror

Äntligen återfått lite energi igen efter att den legat på minus.
Har massor jag skulle vilja ta tag i men ilar något så galet så jag tar det lite lugnt istället.
Har haft rätt mkt konstiga känningar och tecken senaste dagarna, gör mannen nervös hela tiden haha.
Förvärkar, ilningar, tryck neråt och molande värk. Plus att man känner sig skum i övrigt (precis som det gjorde strax innan C kom), känns som att man går och väntar på mens på något konstigt sätt.

Men ja jag hoppas han väntar ett tag till, vill inte stanna på BB allt för länge.
Det antar jag att man kan behöva göra om han kommer nu i v 35 + 3. Iallafall någon dag så man ser att allt funkar som det ska. och nu när man redan har en stjärna här hemma så vill man nog hem så fort man bara kan efteråt. Sen vill jag gärna att vännen som är på övertid får innan också, känns inte kul att få före henne haha. Men inatt är det fullmåne så vi får se kanske hennes kommer då :) Hoppas det!
Fast har massor med annat jag också vill hinna med så nää stanna nån vecka till kära pojk!
Men bara för att jag säger så så behöver du inte stanna där inne på övertid ;)


Kommentarer
2010-04-28 20:05:35 http://sandlada.blogg.se/

Jag är inte ett dugg avundsjuk. :-D Hur har ni planerat med barnvakt och så? Det är mycket mer att tänka på denna gång tycker jag än förra/första gången, med syskonvagn och sängar, barnvakt, när man ska åka hem efter förlossningen osv. Tyckte att tiden på BB senast var skön, man fick mat in på rummet och fixat frukost och allt, väl hemma fick man ju ingen tid att äta ens. Men vill inte vara ifrån Strumpan så länge heller. Hmmhmm.

Strumpan & Co
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: