Dax igen.

2010-08-05 18:58:35 ♥ Vardagsliv

Fick hem ett jättepaket från H&M idag, massor med fint eller ja kanske på andra inte på mej..
Är det inte för litet så är det förstort. Sitter det åt på ena stället så är det förstort på nästa så nepp.
Så japp skum kroppsform har man, magen är ju fortfarande halvgravid haha ;)
Allt går tillbaka förrutom en supernice oversize topp med rolling stones loggan. Snyggis!


Så himlarns skön så det vart ett klick efter den med sex pistols också.



Nä nu är dax att börja med LCHF igen, hade tänkt vänta tills jag ammat färdigt men har läst på lite där och tydligen så går det utmärkt att amma och lchf: sammtidigt läs tex här *klick*. Sjukt taggad är jag iallafall, gravidkilona är borta men det syns inte alls haha. Så bort med masa överflödiga kilon som inte alls behövs.


Ska planera matlista och shoppinglista (och handla mat då såklart) sen jäklarns är jag på't igen :)

Jag saknar faktiskt äggmjölken hahaha..

Kommentarer
2010-08-05 19:46:04 http://mcmajjsan.blogg.se/

Kör på LCHF och älskar det! Det verkligen bara rasar kilon =D

Maja
2010-08-07 17:35:58 http://mcmajjsan.blogg.se/

Jo, har just kommit in i en period där jag får avsmak på fett men det är bara att bita ihop. Har lovat mig själv en kolhydratsbelöning efter varje nått mål =)

Maja
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: