Alla hjärtansdag.

2010-02-14 21:57:45 ♥ Vardagsliv

hur har vi firat den?
Inte alls :) Det var det första jag sa imorse, inga blommor!
Roligare att få det spontant, sen tycker jag det är så tråkigt att få blommor.
Dom dör ju bara :(. Men jag fick godis istället, det är bra. Eller inte ;P
Chloe ska få en liten present senare. Mannen med ;)

Sovit superdåligt inatt, Chloe vaknat och vart ledsen några gånger. och nu kan man inte bara stoppa in nappen och killa henne lite på ryggen innan man går igen. Nej nu måste man stå där tills hon somnar om helt.
Som några skrivit på tidigare inlägget så är det tydligen en stor separationsångestfas som är nu vid 1år.
och jo tack det har jag nog märkt. Kört lite egen 5mm senaste 2kvällarna och det har faktiskt funkat fint.
Idag la jag min tröja på henne som snutte och då somnade hon tryggt. Luktade det väl som att jag fortfarande var där. Helt galet är det för hon somnar när hon äter sin kvällsvälling, bär in henne till hennes säng och lägger henne, hon sover. Men såfort vi lämnar rummet så står hon upp och gråter hysteriskt. Sen går vi in igen då blir hon tyst men vill inte sova, måste ju se vart mamma/pappa tar vägen. Jaja det är ju bara en fas hon ska igenom, det går ju över nångång :). Men väldans mammig har hon blivit, även fast pappa är hemma så får jag inte gå iväg någonstans själv (typ toa eller annat) då är hon efter och har jag stängt dörren om mig så står hon utanför och gråter haha. Gullis!

Iallafall dagen idag var Chloes farmor och farfar här, dom gick ut på promenad alla utom jag. Hade gärna velat gå med nu när det var så fint väder idag. Men visste att dom skulle gå en "längre" bit och mina fogar klarar det inte :/. Gör så j*klarns ont efter bara en liten bit.. och har också precis blivit av med värken sen promenaden i fredags.

Sen åkte vi och åt på restaurang, 3rätters (Halloumi, black and white och glass).
Så gott och vi vart bjudna, tack så mycket! Chloes första "restaurang" besök också, det gick bra trotts att hon var extremt trött. Så vart väl gnälligt efter ett tag men ja bra ändå :)

Nu på kvällen har vi bara myst och ätit godis (som vanligt, usch äter alldeles för mkt godis just nu). Lagt upp lite mera auktioner på tradera. Ska lägga upp några till imorgon, men sen väntar jag tills nästa månad med resten. Annars kommer man ju inte ha någon koll alls på vad som ska vart.

Klicka för att se mina auktioner, kläder för små flickor strl 50-62


Så nu är det "bara" alla 68 upp till 80 kläder som ska sorteras och fotograferas.. Det är ju i dom storlekarna man har allra mest.. Men har iallafall bestämt mej för att försöka att inte handla på mej lika mycket denna gång, haha eller hur? :P

Nu vart det ett väldans långt inlägg men
hoppas någon iallafall orkat läsa sig igenom :)

Kommentarer

vad fina kläder!

Erika
2010-02-15 20:07:33 http://salkert.se

Vårat pojknamn är på 4 bokstäver. :p

Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma
2010-02-16 14:50:43 http://thegirlwho.blogg.se/

jättefina kläder,väntar på att du lägger ut stl 74 ;) Kram på er

Jenny J
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: