Chloe idag.

2010-02-04 20:56:01 ♥ Chloé



  • Idag har chloe gått och gömt sig bakom dörrar och hörn och tittat fram och lekt tittut. Superroligt och hon skrattade massor varje gång jag sa tittut
  • När vi åt middag idag så sopade hon iväg sin tallrik på golvet, pappa sa ajjabajja och chloes minn då var oslagbar! Läppen åkte ut och ner i golvet och tårarna kom, sen lite ledsen. Haha man får inte skälla på mej!
  • Nu ligger hon och sover på sitt rum för första gången! Ska bli spännande och se hur natten blir om hon reagerar på att hon sover ensam. Hon fick vällingen i min famn och sen la jag ner henne där inne så somnade hon på 2sec. Så än sålänge har det gått bra. Känns lite tomt utan henne inne hos oss, men tror pappan tycker det är jobbigare än jag ;)
  • Extremt mammig och klängig senaste dagarna, såklart mycket mysigt när hon kommer och vill kramas och bara luta huvudet mot mej en stund. Men också lite "drygt" när man inte riktigt få vara ifred nångång.
  • Vill inte vara med på kort längre, såfort kameran åker fram så vänder hon bort huvudet. Jag hoppas det går över snart haha.

 

En tv paus i busandet, playhouse disney är favoritkanalen och mussesklubbhus.

Som ni ser så är det inge ordning i tv skåpet längre, det är ju alldeles för roligt att plocka ur ;)

 

Älskar Chloes klänning idag, är från någon gammal kollektion hos lindex.

Är på jakt efter mera kläder ur den så om det är någon som har något och vill bli av med hojta till!

Allt från strl 50 och uppåt sen kanske vissa färger går bort men det märker ni som hojtar till ;P.

 

 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: