Puh!

2010-02-16 19:28:26 ♥ Tips

Nu ligger alla (nästan) auktioner uppe. Orkar inte flera nu.. Mina hjärna kommer inte klara flera haha.
35st vart det, känns som jag kommer ha fullt upp när dom går ut med att hålla reda på vad som ska till vem och vilken som betalat m,m. Men jaja förhoppningsvis så tjänar jag en peng på det.
Har köpt massor med mailingbags så jag slipper iallafall slå in kläderna. Skönt!
Nu la jag bara ut det som var av "märke" och "värde" i strl 68 och 74.
Resten tänkte jag ta med mej till öppna förskolan imorgon och se om det är någon där som är intresserad av lite kläder för en liten peng.


Kommentarer
2010-02-17 07:52:33

Samfraktar du allt man köper? eller blir de den utsatta frakten för varje auktion?

2010-02-17 23:15:11 http://thegirlwho.blogg.se/

Nej då,jag ville mest bara kika,kan inte sluta handla (måste ju ha en stor klädgarderob åt henne nu när hon snart börjar använda 74 helt :D)

Jenny J
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: