26 grader.

2010-01-07 20:57:35 ♥ Vardagsliv

Pust vad varmt det är, supertrött och vill sova men kan inte sova när det är för varmt.
Just nu är det 26grader så jag väntar ett tag till innan jag kryper ner i sängen.
Det finns inget elda lagom i den här familjen haha.
Graderna sjunker ju inte lika fort här inne nu när det inte är (nästan) 30minus ute längre.
Har snöat en massa idag igen, tycker det räcker för längesen med snö men ja man får väl passa på att "njuta" av det för snart försvinner det nog. Vart lagom kallt ute också, hoppas det stannar så nu över helgen så vi kommer ut igen :)

Nä usch.. nu får jag öppna dörren och släppa in lite isbjörnar så jag får sova nångång :)

Kommentarer
2010-01-07 21:38:31 http://mrslindaolsson.blogg.se/

Sv; Ja, då förstår jag att ni va supersäkra! :)



Skillnaderna har varit att med pojkarna (om det nu stämmer med den i magen;) så har magen växt mer brett, det syns bakifrån att jag är gravid. Det gjorde det inte med Kelly. Då fick jag magen endast framåt! Jag verkar också lägga på mig mer kilon med pojkarna, kanske är så att jag äter mer, det vet jag inte :P Sen det här med illamåendet i början av grav, eller de första 14 v. Med pojkarna mådde jag "bara" illa, men inte tillräckligt för att kräkas. Med Kelly så kräktes jag hela dagarna ;) Haha! Trevligt. ;) Det sista jag tänkt på är att jag har sämre humör med pojkarna. Lättirriterad o allmänt sur. Stackars karl! Med Kelly va jag nästan mig själv. :)



Oj, det blev visst lite långt... :P



Åh va roligt! Då är det ju inte alls långt kvar! Går som sagt sjukt fort! :D



Kramar

Linda Olsson
2010-01-07 23:09:34 http://sarasrum.blogg.se/

jag kan inte heller sova när det är för varmt. jag vill ha det varmt under täcket men gärna frysa lite om näsan =)

Sara
2010-01-08 00:23:19 http://babbidesign.blogg.se/

Det var jävligt varmt inne du... !

Babbi - Bloggdesigner
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: