Jag lever :)

2010-01-21 08:58:27 ♥ Vardagsliv

Magen har inte dödat mej ;P
Har faktiskt hållt sig ganska okej på kramp fronten och illamåendet är förhoppningsvis påväg tillbaka igen.
Igår mådde jag "bara" illa halvadagen och kräktes bara en gång, så idag har jag planerat att det inte må illa alls och inte kräkas heller. Galet att det kom tillbaka sådär efter att ha vart nästan helt borta i flera veckor..

Har bara vart så himlarns trötter igen så därför har det inte blivit något bloggande, sovit extremt mycket. Middag med chloe på nån timme mitt på dagen och sängdax vid 8 haha. sen är det vissa saker som gör att jag tappat suget till att blogga..

Nä kanske dax för lite frukost innan storasyster och lilla Arvid kommer :)

Kommentarer
2010-01-21 10:05:26 http://sarasrum.blogg.se/

du kanske varit lite magsjuk? Hoppas det ger sig i alla fall och att du blir kräkfri resten av graviditeten =)

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: