Lördag.

2010-01-23 11:20:35 ♥ I väntan på lillebror

Har inte riktigt vaknat ännu utan är lite sådär på smått dåligt morgonhumör ännu, hoppas det försvinner tills senare iallafall.

Sover sämre och sämre nu på nätterna, får springa upp och kissa hela tiden och kan inte längre ligga på magen :/. Åh jag som sover allra bäst då, dax att ta in amningskudden i sängen tror jag, vet att den var en räddare förra gången. Sen är bebis rätt så livlig av sig på kvällarna och sparkas massor och då kan man inte heller sova, vilka problem man har va haha :P. Nu vet man ju också att det kommer bara bli värre och värre.
Tycker den här bebisen ligger mycket längre ner än vad C gjorde, bökar på min kissblåsa hela tiden och sparkar vid troskanten. Dax att vända på sig tycker jag :D Tycker tiden börjat gå sjukt sakta nu, fast har väl inte någon riktigt koll på vilken vecka jag är i. v23 tydligen, så jag det går nog rätt fort ändå haha. Vet att efter v25 så gick tiden superfort förra gången.


Kommentarer

Bipolär..

Annie

Låter elakt när jag uttrycker mig så här men är du...?

Annie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: