Onsdag.

2010-01-27 19:20:46 ♥ Vardagsliv

Det bara vräker ner snö utanför, usch och fy! Har väl kommit iallafall en 20cm och
skulle väl komma lika mycket till.
Jag är sjukt less på denna snö nu, visst är det fint och mysigt men neeej ge mej vår nu!
Jaja jag har iallafall bestämt att om en månad börjar det bli vår! Så det så!

Har väl inte gjort så mycket speciellt dom här dagarna, vart på öppnaförskolan.
Mannen jobbar eftermiddag den här veckan så han ser inte oss så speciellt mycket,
vi åker till öppnis när han sover och kommer hem vid halv tolv, då går vi och sover och
vaknar runt halv två. Han åker och jobbar vid två, socialt va?! När här kommer hem på kvällen
sover jag oftast, haha tröttast av alla! Men jag och chloe (mest jag) blir alldeles för rastlösa av
att vara hemma på dagarna med pappan. Så vi får ta igen den missade tiden i helgen istället :)

Bebisen i magen har kommit igång ordentligt nu och vissa stunder så hoppar och skakar magen som bara den, en riktig liten kicker ;). Jag vill att det ska bli 8 februari nu så vi kommer iväg och får saken bekräftad och kan börja fixa och dona inför ankomst! :)

Det händer också massor med Chloe just nu, hon är så roligt att spendera dagarna med! (inte riktigt idag då hon vart en gnällspik på kvällen) Knallar runt och gör massa tok, igår gick hon runt med min tröja lindad runt huvudet och så sa jag "ååååh vad fiiiin du är" då vikade hon på huvudet och myste in sig i tröjan ännu mera haha, så söt! Lagar man mat ger man henne en skål och en sked så sitter hon och grejjar med det i evigheter. Ibland matar hon sina nallar och försöker klä på dom sina strumpor. Hon börjar alltså leka mera "riktiga" lekar nu, åh min stora tjej! :D


Kommentarer
2010-01-27 23:41:49 http://suzilemon.blogspot.com/

Du skriver vad det blir här sen hoppas jag, är sjukt nyfiken :)Jag läser en hel del här fortfarande men har blivit väldigt dålig på att kommentera allas bloggar nu för tiden :)



Kram kram!

Sussi
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: