sjukt :)

2010-01-14 20:44:36 ♥ Vardagsliv

Så less, irriterad och en smula trött.
Kanske borde gå och sova, men också sjukt less på att gå och lägga mej ensam.
Mannen knutbygger ju som vanligt (och jag orkar inte vara vaken tills han kommer hem), men ja snart är det äntligen över. Fast då ska han jobba natt istället så får man iallafall gå och lägga sig själv... Aaaargh!
Sjukt värdelöst att sitta här själv på kvällarna också, har tyckt att det var skönt med lite egenegen tid men nej nu är det inte skönt längre. Har säkert en miljon saker att pyssla (typ inget) med men när man är less så har man ju noll lust att göra något.

Men imorgon ska jag nog rensa min garderob igen, sjukt less på att inget passar och jag känner mej bara sjukt jäklarns ful ful ful i allt.Visst finns det väl lite som passar nu men jag mår faktiskt dåligt av att ha samma kläder jämt, och det är det jag är tvungen att ha nu. Fy! Avbeställt det från H&M, kändes bara så sjukt trist och inte alls något för mej.. Måste iallafall rensa och göra mej av med massor med kläder som bara ligger, kommer inte användas nu och absolut inte sen heller. Skulle behöva göra något åt hur jag ser ut i övrigt också, tur att jag snart ska till Alex igen och göra något åt håret. Denna gång ska jag nog inte göra så överdrivet mycket, fixa till det lite bara. Har planerat att låta det växa, jag vill ha halvlångt, tjockt och fint hår. Nu är det bara som fågelfjun.. Aldrig riktigt blivit okej efter jag väntade Chloe.

Hungrig på bröd också, men finns inget hemma. Rostat med marmelad eller kanske hamburgerkött..
Helt tomt i kyl och nästan i frys (wok grönsaker, falukorv och brocolli). Hurra hurra!


Åhhh vilken underbardag! ;)

Kommentarer
2010-01-14 20:54:25

Jag kollaR gärna om det är något jag kan ha :-P

2010-01-14 21:02:20 http://evamys.blogg.se/

haha vilken underbar dag! ;)

Evamy - Livet med Alva och hockeyspelarn
2010-01-14 21:16:50

Hej!

Tråkigt att du är så missnöjd med i stort sätt allt, kanske bara en dålig dag som vi alla kan ha.Hjälper det lite att jag tycker du är det finaste som finns.Om ditt kylskåp gapar tomt så finns det här hemma, bara att lyfta luren.

kramar mamma.

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: