Söndaaag.

2010-01-03 18:45:03 ♥ Vardagsliv

Söndag och imorgon blir det äntligen back to basic.
Eller nja det är ju inte riktigt det, trettonhelgen kvar där mitt i veckan.
Sen öppnar ju inte öppnaförskolan förren nästa vecka tror jag det är. och när den är öppen igen är det vardag för oss :)
Så mja det blir ju en vecka till som blir lite knas.
Galet uttråkad är jag iallafall, finns ju typ inget alls att göra om dagarna.
Så om någon vill hitta på något så säg till, jag är öppen för allt!

Fast tröttheten har slagit till ordentligt igen, jag är typ död från det jag vaknar till jag somnar igen ;)
Så kan ju vara lite segt att få med mej på något också haha. 

Mannen har bestämt sig för att "banta", han hade gått upp 5kg nu över julen haha.
Jag hade gått upp ett halvt kilo, fast det är iofs det ända jag gått upp sen jag vart gravid igen.
Vet att det var så med Chloe också i början, gick inte upp något alls förren efter 20 tror jag det var.
och jag går ju in i v20 idag, så nu börjar det väl öka ;)
Iallafall så trist nu när han ska "banta", helt värdelöst att laga mat till sig själv ju.
Så nu ska jag mumsa ben&Jerrys när han ändå är borta på knutmöte och innebandy :)
Den absolut godaste också!


Kommentarer
2010-01-03 19:23:13 http://sarasrum.blogg.se/

jag har bara smakat half-baked och den älskar jag men får prova denna nästa gång =)

Sara
2010-01-03 19:58:03 http://thewife.blogg.se/

MMM I looove cookie dough!

Wifie
2010-01-03 21:17:44 http://soyasblogg.se

God fortsättning på det nya året vännen. Ja just den B&J smaken är underbar! Hoppas graviditeten flyter på bra nu när du bara har halva tiden kvar :) Kram

Soya ★
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: