Tisdag.

2010-01-05 19:05:29 ♥ Vardagsliv

Sjukt kallt ute! Sist jag kollade var för någon timme sen och då var det 20 minus, antar att det blivit några mera minus nu. Helt galet och jag är så trött på denna kyla nu och längtar massor till våren! Tror inte att vintern är min favoritårstid längre, visst är det mysigt när det är mörkt och så, men nää nu räcker det.

Dagen idag har vi vart och hälsat på gammelmormor, jag mamma och Chloe.
Hon var väl inte så värst pigg och glad, men ja fint att se henne lite då och då :)
Förresten så var vi på väg att inte komma dit också, det var för kallt så bilen ville inte starta.
Tur att mannen fick en varm och gosig fleeace jacka i julklapp, jag får låna den nu och ha under min vanliga höstjacka (som knappt går att stänga längre) så man inte förvandlas till isbit :) Ja jag har hakat upp mej på att det är galet kallt ;) Hoppar det med ny jacka iår och sattsa på en nice till nästa år.

Chloe har gått massor nu senaste dagarna, men vill ändå ha något i närheten som hon kan vända och gå till för att få stöd, som tex bordet, stolar osv. Man ser riktigt hur less hon är på att krypa nu haha.
Så ja från och med nu så svarar jag ja på att hon kan gå, för nu är vi där.

Såg nu att det är 5januari idag, dagen hon igentligen var beräknad att komma till världen :) 

 

 


Kommentarer

den där söta pyjamasen har Mira också, ursöt!

kram

Erika
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: