Torsdag.

2010-01-07 15:04:36 ♥ Vardagsliv

Den här veckan verkar gå på rätt fort ändå :)
Skönt! Blir alldeles för lätt rastlös.

Har nästan precis kommit hem, har vart och hälsat på min moster, där var kusinen Sarah och hennes sötnos Alice.
Det skiljer nästan exakt 6månader mellan henne och Chloe, men nja än sålänge så är det inget sådär leka med varandra lek som gäller. Men kul att leka brevid varandra iallafall :) Det är roligt att träffa Alice och se hur mycket hon utvecklats och växer, och tänk att om bara ett halvår så borde Chloe vara där också. Galet galet!
Fick en födelsedagspresent också (den C fick tidigare hade vi redan), barbapappa maracas, superroliga!
Vi har ju sånna på öppnaförskolan när vi sjunger och Chloe tycker det är roligt att skaka på dom. Sitter och luft skakar när vi sjunger hemma haha :) Men nu slipper hon det då hon har egna, supertack!
Börjar bli mer och mer inne på pappan, katten börjar bli något uttjatad. (ja barbapappan och hello kitty förstod ni va?)

Har också fallti mer och mer för polarn och pyret igen, hade en period då jag var rätt så less på det.
Men har insett att det är fasen kvalite värd att lägga lite exta på. Förra veckan la jag undan två par tights därifrån som Chloe fortfarande kunde ha (dock något för korta över rumpan nu), i strl 62!! Så om jag nu får som jag vill och vi far till Uppsala imorgon så blir det lite reashopping, den startar ju imorgon. iihihh hoppas på att hitta massor med fint!



Kommentarer
2010-01-07 16:21:19

den mörkblå/med vita blommor(?) har lilla Tuva, så fin!

älskar

2010-01-07 20:44:29 http://mrslindaolsson.blogg.se/

Oj va mycket fint! Jag måste kanske också kolla in lite på pop! :)



Jo, de är ju ganska säkra. Iaf när man gör köns-ul. När vi gjorde 3d så sa läkaren att det va 99,9 % säkert. Haha! Så det är bara jag som är nojig. ;) Men det är nog en liten pojk i min mage som de sa på rul. Jag har trott det enda från början, känner igen både min kropp och mitt humör från när jag gick med Kevin. ;)



Förlåt om jag redan har frågat detta, men när va det ni skulle på köns-ul? :)



Kramar

Linda Olsson
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: