Men gggrrr.

2010-07-07 11:50:31 ♥ Vardagsliv

Väntar ju på att min nya mobil ska anlända, samsung galaxy s.
Men ja hon sa att den skulle komma igår eller idag, men njett.
Ringde tre och frågade om den var på g, eller kanske tom låg på posten och dom segar med avin.
Meeeen det finns ingen registrering på mig att jag ska ha en tele.
Då måste alltså tjejen jag pratat med glömt att göra det i fredags när mobilerna skulle komma in till 3.
Så jävlarns typiskt! Han jag pratade med nu verkade vara allmänt stressad men registrerade om allt, fick sms nu att mitt nummer flyttas snart. Så ja förhoppningsvis innan veckan är slut så har jag den hemma, plus att jag iallafall fick en fri månad. Tack för det men hoppas nu bara att allt vart rätt..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: