Onsdag.

2010-07-28 20:26:33 ♥ Vardagsliv

Ja men nu är väl datorn sådär som jag vill ha den, bort med massa onödigt och sen in med sånt som man måste ha, bilder, dokument, favoriter osv.

Dagen idag vart det först en tatuering på tretimmar, vad det vart och hur den ser ut får ni se sen när den läckt ;) Kanske en lite sneek a peka innan, om ni är snälla ;) Förresten så tycker jag att det vore lite roligare om ni kommenterade som vanligt inte såhär dåligt som nu ;). Men ja jag förstår att man har mycket annat att pyssla med nu på sommar och semester. Det har ju jag och därför bloggar jag och kommenterar dåligt. Kanske man skulle ta en bloggsemester också?

Iallafall efter tatueringen så vart det uppsala, handla mat och dryck till fredag då det blir taco i stora lass med grannarna. Sen "råkade" jag gå förbi polarn och pyret och där shoppades det loss massa fint plus höstnyheter. Nice nice!
Såg massor massor massor med nytt fint som jag vill ha till barnen, denna kollektion som är nu är fasen den bästa på länge. Jag vill ha allt!


 

Jag som inte gillade blått innan, men typiskt nog så passar oliver allra bäst i blått.

Så nu har jag fått lära mej att gillat ;)


 


Kommentarer
2010-07-28 22:11:11 http://thelaptopdiaries.se



Jag VILL se gaddningen :D

Sara

fin fin shopping!

Erika
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: