Om nom nom nom.

2010-06-09 19:52:49 ♥ Vardagsliv

Alltså galet vad sugen man blir på sött när man ammar.
Kakor, bullar, tårta och choklad. ÅHåhhååhåhååå!
Vet att jag åt massor med godis när jag ammade Chloe, men eftersom jag var mjölkfri då så vart det inte speciellt mkt att välja på. Ahlgrens bilar var nog det som var största cravingen då, nu är jag super sugen på Geisha hela tiden. Har kommit en ny smak som är helt underbart god, skulle lätt kunna äta stora mängder men måste ju tänka på att det kan ge magknip på bebisen. Tur det för annars hade man nog inte gått ner sina gravidkilon.
Appropå det så vart det 14kg plus totalt, typ 8 av dom la jag på mej sista månaden.
Har tappat 10kg av dom, går inte alls lika fort att bli av med kg denna gång, men kanske för att jag inte gick upp lika mkt denna gång och för att det blivit omställning för kroppen som nu får behålla maten igen efter grav. Gick ner 8kg första veckan, andra veckan stod jag stilla och nu har vågen börjat gå neråt igen 2kg 3:dje veckan :)

För idag vart han ju 3veckor min lilla stjärna!

 

Snyggingen efter badet igår, tänkte att han skulle bli så kall om huvudet nu när han har hår så satte på en mössa haha. Så mössa och gigantiska strumpor, sen fick det vara bra med kläder då han är varm som en bastu och svettas mängder, antar att han brås på sin far :)

 

 


Kommentarer
2010-06-09 20:51:39 http://fesi.blogg.se/

Men guud så söt han är =), jag bara längtar mer för var dag nu efter vårt lilla knyte. Tänk att det gått 3v redan, jisses tiden går bara för fort.



Ha det fint, kram

Kirsi- mamma till Alex och gravid med 2an
2010-06-09 22:01:47 http://evamys.blogg.se/

Men gud så fin han är!! Nu längtar jag jättemycket efter bebis ju!!

EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!
2010-06-11 13:11:06 http://juliazetterberg.blogg.se/

jätte söt!

Julia
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: