Samsung galaxy S.

2010-06-30 23:55:47 ♥ Vardagsliv

Det var tillslut en samsung galaxy s.
Jag tror den blir bra, dom på tre rekomenderade den och sa att den var grym.
Bättre än dom andra, så ja jag tror på dom ;)

Böt också tillbaka till tre igen, aldrig mera telia! tre är dom jag gillat allra bäst alltid (billiga och bra!), så dumt att mannen lurade över mej till telia tidigare..



dock så skulle jag få vänta ungefär en vecka innan den skickas, tre hade inte fått in den än. Åh vad jag längtar efter att få testa den! Hoppas nu att den är så bra som jag läst och hört...
och förstå så mycket jag kommer börja blogga haha

Kommentarer
2010-07-01 08:05:42 http://mcmajjsan.blogg.se/

Åh jag tror du kommer bli skitnöjd!!! Min Samsung är grymmare än grymmast och vad är då inte galaxyn!! =) Bra val!!!

Maja
2010-07-01 12:21:27 http://evamys.blogg.se/

haha jag vet! Linas Tilde pratar hur mycket som helst, Lina undrade om hon aldrig kunde vara tyst :P Och man hör verkligen vad hon säger också!



Men det kommer väl för våra barn med en vacker dag ;) Tilde har börjat på dagis också så jag tror att sånt kan spela in lite med. Träffa andra och större barn och försöka förklara sig för dom. För oss kan dom ju säga gjdsognhroghre och vi fattar vad det är dom vill ha :P men det funkar ju typ bara för mamma och pappa ;)

EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!
2010-07-01 13:41:22 http://majbebis08.blogg.se/

Kul med en ny mobil, Jag har en samsung Jet och jag ääälskar den :) Galaxy är väl ännu bättre gissar jag på.



Ja vi har stora killar hehe, men det är mer bebis att gosa med helt enkelt.

Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: