Dagens shopping.

2010-06-21 19:28:10 ♥ Vardagsliv

Hel dag i Uppsala idag med barnen och mamma/mormor.
En sak är iallafall säker och det är att jag inte tänker besöka innerstan igen med två barn, iallafall inte så länge dom åker syskonvagn. Det får bli gränby centrum för oss i fortsättningen. Inte lika stressig så :)
Oliver ville mest äta hela tiden och hade svårt att komma till ro och sova, Chloe gick det bra med som vanligt.
Men hon har kommit på att man ska säga nej till allt och får man inte som man vill blir man ARG :)
För man inte skala bananen själv eller öppna sin festis själv så vill man inte alls ha, då är det krig och allt kastas hej vilt runt omkring. Man kan ju inte låta bli att skratta åt henne då heller, fast man igentligen borde säga att sådär gör man inte.

Vart iallafall massor med nytt till barnen, midsommar outfits och lite till hösten :)
Roligt med rea och rabattcheckar ;)

Till oliver:



Setet med stjärnor fick han i välkommen till världen present av min kusin som vi träffade på en snabbfika (tack!)
Chloe fick också en present, en superfin barbapapa bok. Sen vart det The beatles t-shirt från H&M, bodyn med bilen från polarn och pyret, superbaby bodyn, starwars t-shirt och randig tröja från Lindex. Den randiga hade jag tänkt att han skulle ha på midsommar, finns inte så mkt "fin kläder" till pojkar om man inte vill ha skjorta. för det gillar jag inte. Men randigt, stjärnor och tuffa tryck är det som gillas! :D

Till Chloe:


Allt på den första bilden från Lindex, den randiga present från mormor (tack!). Vart en mumin pyjamas också men den åkte på när vi kom hem så vart ingen bild på den. På andra bilden är det beatles t-shirt och bil tröja lika lillebrodern från H&M och polarn & pyret. Supertuffa jeansen är från Lindex, verkligen så fina och tuffa!
Chloes midsommar outfit är den vita blusen, shorts (som inte är med här) och strumpbyxor under. Kommer se så tuff ut ;)

Det är så roligt med kläder som är lika till dom :)
Gillar verkligen H&M's band t-shirts, nu har dom matchande ac/dc, rolling stones och beatles. Hoppas det kommer in mera roliga snart!


Till mej själv vart det inte mycket, handlade lite på makeupstore och bytte en klänning på Gina.
Var in på cervera en sväng för att se om dom hade något kul jag kunde köpa för mitt presentkort, men åh så svårt det är att välja. Finns massor jag skulle vilja ha men nja jag vet inte..


Kommentarer

fin shopping :)

Erika

Silas vägde 3485 gram, Oliver då?

Erika
2010-06-21 21:54:07 http://salkert.se

Och det får man ta som gravid?



Hehe dom coola skinjeansen med skärp har Minna. :D

Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma
2010-06-22 06:51:35 http://esmamma.blogg.se/

Vår stora tjej är född 20 oktober 2008 . Jag tror också det rör sig mer om för trots här hemma med, är väl en del av deras utveckling:)

Jag tycker också det är skoj att klä dem lika och än så kan vi handla till båda på bebis avd fick bla lika dana klänningar i går till midsommar:)

Ha en fin dag!!

Hanna - mamma till två prinsessor
2010-06-22 21:44:29 http://malinsmix.blogg.se/

Wow fina kläder, gillar din smak!

malin-mamma till Sam och bebis i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: